čtvrtek 30. dubna 2009

eska2látor


Demokracie internetu, nebo diktatura většiny? Na last.fm jsem našel profil své kapely, který jsem nezaložil, a mám proto pramalou radost a o starost více: převzít a spravovat další www stránku, o niž jsem nestál? Podobný problém hned vzápětí na youtube: hledaje videa švýcarského gramofonisty a výtvarníka Strottera, našel jsem záznam pořízený patrně mobilem. Stín v kravatě snímán přes dvojici žvanících diváků, zvuk téměř žádný, natož zřetelný. Opravdu nevím, zda by se Strotter dobrovolně prezentoval právě tímhle. Jak se ale bránit anonymnímu oceánu milovníků internetu, kteří v dobré víře považují zavěšování čehokoliv na síť za službu div ne lidstvu a za projev svobody? Autorská práva stranou, oddělování kvalitních zrn od balastu plev se ale dočkat nelze a miliony uživatelů obou zmíněných (a dalších) portálů s chutí konzumují eintopf složený především z bahna. Evidentně jim to nevadí. Dobrou chuť, mladí demokraté, vězte, že leckterého předčasného starce ale netěší být ingrediencí ve vašem kotlíku.

Žádné komentáře:

Okomentovat